Linkek

Férficsábítás egyik legjobb parfüme!

Bejegyzések

2010. július 14., szerda

Mellnövelő meditáció szövege




Már elkezdtem magamhoz vonzani mindent, amit meg kell tennem, amit tudnom kell vagy amivel rendelkeznem kell ahhoz, hogy ideális méretű formás feszes melleim legyenek.

1. Megengedem magamnak, hogy olyanok legyenek a melleim, mint amilyenre vágyom.
2. Megérdemlem, hogy ideális melleim legyenek.
3. Képes vagyok tudatommal az ideális méretű formás kerek feszes melleim kialakítására.
4. A testem tökéletesen képes az ideális méretű gyönyörű melleim kialakítására.
5. Arra vágyom, hogy ideális méretű formás kerek feszes melleimet kialakítsa a tudatom és a

testem.
6. Kívánom, hogy olyanok legyenek a melleim, mint amilyenre vágyom.
7. Eldöntöttem, hogy lehetséges a melleim megnövelése, formálása, feszesítése.
8. Eldöntöttem, hogy nőnek a melleim
9. Szeretem tudni, hogy ideális a melleim növekedése
10. Izgatottá tesz a gyönyörű, ideális méretű melleim gondolata.
11. Izgatott vagyok amiatt, hogy nőnek a melleim.
12. Elképzelem milyen kívánatosak és izgatóak
13. Érzem, hogy nőnek a melleim.
14. Egyre inkább érzem, melleim növekedését.
15. Élvezem amikor érzem, hogy nőnek.
16. Szeretem amikor kívánatosnak találom a melleim.
17. Szeretem elképzelni amint nőnek formásodnak, feszesednek a melleim.
18. Olyan jó érzés elképzelni magam az ideális méretű formás kerek feszes melleimmel magam

a tükörben.
19. Szeretem érezni az ideális méretű melleim tapintását a tenyeremmel
20. Szeretem tudni, hogy nőnek a melleim.
21. Olyan jó érzés amikor érzem, hogy nőnek a melleim.
22. Ebben a pillanatban is nőnek
23. Folyamatosan nőnek
24. Boldog vagyok amikor arra gondolok, hogy tökéletesek a melleim.
25. Boldoggá tesz az ideális méretű formás kerek feszes melleim valóra válásának gondolata.
26. Kielégít amikor elégedett vagyok a melleimmel.
27. Elvárom, hogy ideális méretű formás feszes melleim legyenek.
28. Legyenek ideális méretű formás kerek feszes melleim.
29. Olyan jó érzés amikor tudom, hogy tehetek azért, hogy ideális méretű formás feszes melleim
legyenek.
30. Eldöntöttem, hogy ezt a gyakorlatot minden nap végig csinálom, azért, hogy ideális méretű
formás feszes melleim legyenek.
31. Hálás vagyok magamnak amiért minden nap sokat teszek azért, hogy ideális méretű formás
keres feszes melleim legyenek.



 Letöltheted: itt Meditációt az Így működtesd a vonzás törvényét könyv szerint írtam. Scribdten letöltheted.

Nincsenek megjegyzések: