Linkek

Férficsábítás egyik legjobb parfüme!

Bejegyzések

2011. április 24., vasárnap

Sikerek képekben




Köszönöm a bizalmat!
1. Előtte                                                          Utána









BEAUTY BREAST
Az első kép 2011. január 1-i, 81 cm-es mellbőséggel.
Aa második kép 2011. április 19-i, kb. 85 cm-es mellbőséggel.
A BB kapszulát és krémet marcius 21-en kezdte el, akkor 83 cm volt a mellbősége. 
Januártól márciusig testápolózta a melleit, úgy latszik, ez is sokat segit, nem tudom, hogyan... :D 
A BB-t tehat kb. 1 honapja használja, ezalatt kb. 2 cm növekedés volt. Fontos a krem, mert akkor sokkal feszesebb es szebb formájú lesz.
 2.  Utána                                                        Előtte











"Van egy kézi vákumos mellpumpám, hatásosnak bizonyul. Nem tudom most nyáron használni, mert tiszta véraláfutásos lesz tőle a cicim :(! Nagyon látszik, így kivágott felsőt vagy fürdőrucit nem tudok felvenn! Ahol megnyomja a pumpa széle, ott a legdurvább! Mielőtt elkezdtem, a 70/B-s melltartót kicsit "ki kellett tömni" Most olyan 70/C-s, "pótlék" nélkül is kitölti a mellem. A nyomai olyan 2nap után elmúlnak, de addig nem járhatok nyári felsőben...sajnos. A kép amúgy fekve készült, állva még szebb :)! Pedig előtte ilyen kis csoffadt hosszúkás volt, most jól kikerekedett. Szerintem ősszel-télen ajánlatos elkezdeni a pumpálást, mert mikor napi 2x 30percet pumpáztam, azért látszott a helye néha.

3.Előtte                                                            Utána


"Már egy éve használom a pumpát és mellette tavaly ősszel használtam a bioclinika krémet.
Nem hinném, hogy bármikor visszaütne a használata, lógó mellek formájában semmiképp, hisz azokra is használják direkt feszesitésre, emelésre!
már egy éve használom ezt a vákuumos gépet és amit látsz, az folyamatos változás volt az egy év alatt, tehát messze nem igy néztem ki mondjuk fél évvel ezelõtt sem még, tehát időigényes amíg kialakul az eredmény. Az én vákuumos kütyümet csak az első 2-3 hónapban kell olyan sokszor használni, utána be lehet állni heti egyszer 30 percre.
Én is hetente csak egyszer használom, kivétel amikor rám jön a nagyravágyás és kitalálom, hogy beiktatok egy növesztési időszakot, de olyankor is csak naponta egyszer 30 perc és kész, egyre hosszabb ideig marad meg az eredmény, úgyhogy nincs ezzel annyi gond egyáltalán.
Mivel ez a készülék elég drága (több, mint 100.000 ft), így ha jól tudom, rajtam kívül egyetlen lány használja.
Klinikákon is tesztelték, kimondottan jó minősítést kapott, úgyhogy nem tartok semmi ilyentől.
Használat után kimondottan kemények a melleim és úgy állnak, mint a cövek, csak ez másnapra persze elmúlik, a képeket viszont mindig úgy fotózom, hogy legalább 24 órával később, mint ahogy rajta volt a vákuum.
Egyébként akkor a nőgyógyászom is azt mondta, hogy annyira kicsi, hogy a plasztikán kivül semmi nem segithet rajta, ne is próbálkozzak, inkább próbáljam meg méltányossági alapon (a 3 gyerek miatt) megkérni a mûtétre a TB- támogatást.
Ahhoz képest egész jól vagyok mûtét nélkül. :-)"
"

"Láttam hogy valaki (már nem tudom, ki) azt írta, hogy szerinte *xy* utolsó képe
már szilikonos. Most találtam egy képet róla, amin egyértelműen látszik a pumpa
tölcsérének benyomódott helye. Valószínüleg a képet pumpálás után készítette.
Aki használta már a pumpáját, tutira tudja milyen piros kört hagy a mell körül, 
nekem pont ilyen szokott lenni, engem ez tökéletesen meggyőzött a 
valódiságáról." 

4. Előtte                                                        Utána












"Én kb. 4 hónapig a varázsnégyest használtam (Aromax mellfeszesítő olaj este, Sunfleur balzsam reggel, lenmagolaj kapszula és szójalecitin kapszula), ettől  2 centit nőtt a mellbőségem. Utána abbahagytam, mert egy furcsa, egyéni problémám jön elő, ha megnő az ösztrogén szintem. Ezután BB krémet kezdtem el használni és hozzá UH masszírozót, a BB krém beszívódása után lenmagolajjal folytattam az UH-s masszírozást. Ennek eredményeképpen 2 hét alatt további 1 cm-t nőttek a melleim, így most összesen +3 cm a növekedés."


 További képeket szívesen fogadok! 
Kérlek írjátok le, hogy a képek mikor készültek és mit használtatok, előtte utána kg-ot és mellbőséget is ha lehet. (Sokan a hízásra fognák a növekedést...) Még amit kérnék, hogy lehetőleg kb. ugyanolyan távolságból készüljenek a fotók, csak az arányok miatt.
Köszönöm mindenkinek aki küld!
 
arnyek91@gmail.com




Nincsenek megjegyzések: