Linkek

Férficsábítás egyik legjobb parfüme!

Bejegyzések

2010. november 20., szombat

Jelentés az eddigi tapasztalatról

Szorgalmasan szedem a kapszuláimat, igaz, hogy a reggel 7órai felkeléssel gondjaim vannak.  Néha kenegetem az ikreket komló kivonattal és aloe verával.

Ezeket a masszázsokat alkalmazom: (van, hogy 1-2 nap kimarad.)
UH mindkettőre 2-3perc
6mes
reiki szerint

Eredmény:
Fogytam fél kgot, de a melleim nőttek. :) 3 hónap alatt kihíztam az A-s melltartóimat.
Az új programot 8.-án kezdtem el. 9-én készítettem fényképet is, majd ha letelik a fél év akkor készítek még egy képet.

Fog. gátlót abbahagytam 4 hónapja, mert nem nőtt tőle akkorát, mint ahogy vártam. Jelenleg nem szedek semmilyen vackot, amíg le nem telik a fél év addig nem is fogok. Ne hogy valaki esetleg annak tudja be a növekedést....

Cél:
- Fogyni 11kgot, (jelenleg 67kg, (165cm) vagyok)
- Izmosítani
- 75/C,-s mellméret
(Azért "csak" C-s lesz, mert nem akarom, hogy később lógjanak. 1-2 gyerek után meg még jobban lóghatnak. :S.)



Dec. 3.
Érezhetően nagyobbak, meg is jegyezték. Már úgy állok hozzá, hogy úgyis megnőnek. :)

Nincsenek megjegyzések: