Linkek

Férficsábítás egyik legjobb parfüme!

Bejegyzések

2010. november 11., csütörtök

Gyakori kérdésekről halott dolog természetes mellnövelésről érdeklődni

Hogy miért mondok ilyet?
1. Kirúgtak mert segíteni akartam. (5 lánynak belinkeltem a blogot.)
2. Kértem, hogy legyen külön kategória a természetes mellnövelés, ne rakják be jogtalanul a plasztikai műtétek, haj és bőrápolás, egyéb kérdések közé. (Szinte az összes ilyen jellegű kérdést belinkeltem, válaszra sem méltattak.)
3. Nem érdekli a lap üzemeltetőit, hogy valaki kap-e hasznos választ-e vagy sem. Csak a forgalmuk a fontos. Ezért nem rúgják ki a kamu kérdezőket,  és a bunkó válaszolókat.
4. Tudatlan, bunkó stílusú haszontalan válaszok miatt.


Már bocsánat de szerintem elég aljadék egy oldal ahol azért rúgnak ki valakit mert segíteni akar, nem is értem, hogy a többi kérdezős oldalnak miért nem nagyobb a forgalma...


Továbbá nem érdemes megkérdeni:
- Plasztikai sebészeket. Nyilván nem hülye egyik sem, hogy elvegye magától a "kenyerét", vagy a jövő évi nyaralását.
- Beszűkült gondolkodású embereket. Akár orvos akár nem. (Mai nyugati "orvoslás" egy katasztrófa....)

Erre egy vicces példa, de sajnos nagyon is valóságos gondolkodásmód.
A tudós kap ajándékba egy bolhát, és elkezd kísérletezni vele: levágja az egyik lábát, és mondja neki:
-Ugorj,bolha. A bolha ugrik.
Levágja egy másik lábát is, és mondja neki: -Ugorj, bolha. A bolha ugrik.
Levágja az összes lábát, és mondja neki: Ugorj, bolha. A bolha nem ugrik.
Erre a tudós ezt írja a jegyző könyvébe: Ha a bolha összes lábát levágjuk, megsüketül.


Persze ettől még mindenkinek szíve joga ott kérdezni ha akar, de mint már írtam nincs értelme.
Ettől függetlenül ha irtó nagy szerencséje van kaphat hasznos választ. De az 0,1% körül lehet.

Ehelyett ajánlom a sokoldal fórumot, vagy a blogom fórumát. Hagyományos kínai orvoslással foglalkozókat, természetgyógyászokat érdemes lehet megkérdezni. Bár köztük is lehetnek kétkedők. (De ha egy természetgyógyász nem hisz a növények erejében akkor egyáltalán hogyan ajánlhat bármilyen növényt is? Mert ezzel hiteltelenné válik.
Szerintem egy természetgyógyász amilyen tisztelettel, szeretettel bánik a növényekkel, annyit érdemel ő is és annyira hiteles amennyire hisz a növényeiben.)

Nincsenek megjegyzések: